Åtkomst nekad {{userModel.firstName}}

Du har inte behörighet att komma åt denna sida

efter resan

Glömde du något på tåget eller vill kontakta oss efter resan?  

Hittegods

Att tappa eller glömma något på tåget är inte kul. Varje dag hittar vi borttappade artiklar och vi vill gärna att föremålen hittar sin ägare. För att du ska få tillbaka dina borttappade saker samarbetar vi med Sodexo.

Ersättning vid försening

Vårt mål är att du ska få en bekväm och punktlig resa, men ibland lyckas vi inte till 100%. Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra vår punktlighet och du kan alltid lita på att vi gör vårt bästa för att se till att du kommer fram till din slutdestination. Blir förseningen långvarig har du rätt till ersättning vid försening.

Reklamation This is an icon

Reklamation

Har du synpunkter, vill reklamera din resa eller söka ersättning för annat färdmedel skickar du e-post till oss. Tänk på att skicka med kontaktuppgifter och ärende-/bokningsnummer för att få snabbare hjälp. Har du andra personliga frågor är du också välkommen att mejla oss. Vi svarar vanligtvis inom 1–2 veckor. Just nu tar det längre tid än normalt.