Åtkomst nekad {{userModel.firstName}}

Du har inte behörighet att komma åt denna sida

Den 15 september uppdaterar vi appen

Använder du en iPhone 5 eller iPhone 5c kan du då inte längre använda SJs app. Vi hänvisar dig istället till sj.se från den 15 september. 

Utvecklingen går framåt – äldre modell av iPhone stöds inte längre

Du som har en iPhone 5 eller iPhone5c kommer inte att kunna använda SJ-appen från den 15 september 2020. Har du en annan telefon uppdaterar du enkelt via AppStore. Operativsystem för iPhone-telefoner som SJ stödjer från den 15 september är:

  • iOS 12
  • iOS 13
  • iOS 14

Vi jobbar hela tiden med att utveckla våra tjänster så att det ska vara så enkelt och säkert som möjligt för dig att köpa biljett och resa med oss.

Boka resa via mobilen på sj.se

Öppna din webbläsare och gå in på sj.se. Här kan du boka biljetter som vanligt och har du redan köpt biljett hittar du den här. Avrop görs även det enkelt på sj.se. För att samla SJ Prio-poäng loggar du in med samma uppgifter som för appen. 

Du kan välja om du vill skriva ut dina biljetter på papper eller visa upp dem elektroniskt på din mobil. 

Digitalt medlemskort för dig som är SJ Prio-medlem

Ditt SJ Prio-kort hittar du i SJs app. Du som inte kan använda SJs app, men vill fortsatt ha ditt SJ Prio-kort i mobilen, kan få ett scanningsbart medlemskort via länk i sms och e-post.

Skicka MEDLEM till 71671 så bifogar vi en länk till detta digitala medlemskort!