Åtkomst nekad {{userModel.firstName}}

Du har inte behörighet att komma åt denna sida

Den 11 juni uppdaterar vi appen

Använder du en iPhone 4s kan du då inte längre använda SJs app. Vi hänvisar dig istället till sj.se från den 11 juni. 

Utvecklingen går framåt – äldre modell av iPhone stöds inte längre

Du som använder operativsystem iOS 9 och har en iPhone 4s kommer inte att kunna använda SJ-appen från den 11 juni 2019. Har du en annan telefon uppdaterar du enkelt via AppStore. Operativsystem för iPhone-telefoner som stöds från den 11 juni är:

  • iOS 10
  • iOS 11
  • iOS 12

Vi jobbar hela tiden med att utveckla våra tjänster så att det ska vara så enkelt och säkert som möjligt för dig att köpa biljett och resa med oss.

Boka resa via mobilen på sj.se

Öppna din webbläsare och gå in på sj.se. Här kan du boka biljetter som vanligt och har du redan köpt biljett hittar du den här. Avrop görs även det enkelt på sj.se. För att samla SJ Prio-poäng loggar du in med samma uppgifter som för appen. 

Du kan välja om du vill skriva ut dina biljetter på papper eller visa upp dem elektroniskt på din mobil. 

Digitalt medlemskort för dig som är SJ Prio-medlem

För att det ska vara enklare för dig som är SJ Prio-medlem att även i fortsättningen ha ditt SJ Prio-kort i mobilen kan du få ett scanningsbart medlemskort via länk i sms och e-post. Denna form av digitalt kort är ett alternativ till dig som inte kan använda SJs app. 

Skicka MEDLEM till 71671 så bifogar vi en länk till detta digitala medlemskort!