Åtkomst nekad {{userModel.firstName}}

Du har inte behörighet att komma åt denna sida

Den 3 november uppdaterar vi appen

Vid detta datum slutar vi att stödja en äldre Android-version. Detta innebär att vissa användare inte kommer att kunna ladda ner de senaste versionerna av appen.

Utvecklingen går framåt – äldre Android-version stöds inte längre

Du som har en Android-telefon med operativsystem Lollipop (version 5.0–5.1) kommer inte att kunna ladda ner SJ App version 9.5 eller senare efter den 3 november.

Operativsystem för Android-telefoner som SJ stödjer från den 3 november 2020 är:

  • Android 11
  • Android 10
  • Pie (version 9.0)
  • Oreo (version 8.0.0-8.0.1)
  • Nougat (version 7.0-7.1)
  • Marshmallow (version 6.0)

Vi jobbar hela tiden med att utveckla våra tjänster så att det ska vara så enkelt och säkert som möjligt för dig att köpa biljett och resa med oss.

Boka resa via mobilen på sj.se

Öppna din webbläsare och gå in på sj.se. Här kan du boka biljetter som vanligt och har du redan köpt biljett hittar du den här. Avrop görs även det enkelt på sj.se. För att samla SJ Prio-poäng loggar du in med samma uppgifter som för appen. 

Du kan välja om du vill skriva ut dina biljetter på papper eller visa upp dem elektroniskt på din mobil. 

Digitalt medlemskort för dig som är SJ Prio-medlem

Ditt SJ Prio-kort hittar du i SJs app. Du som inte kan använda SJs app, men vill fortsatt ha ditt SJ Prio-kort i mobilen, kan få ett scanningsbart medlemskort via länk i sms och e-post.

Skicka MEDLEM till 71671 så bifogar vi en länk till detta digitala medlemskort!