Åtkomst nekad {{userModel.firstName}}

Du har inte behörighet att komma åt denna sida

KundSERVICE

Hej, vad kan vi hjälpa dig med?

Välj det alternativ som passar dig bäst om du behöver support. Och kom ihåg att inga frågor är för små eller för svåra.

Frågor & svar

Undrar du hur man om- och avbokar en resa? Hur det fungerar med ersättning vid försening? Sök svaret bland våra frågor & svar. Hittar du inte svaret kan du alltid ställa en egen fråga. Vi svarar inom 24 timmar.

Ersättning vid försening

Vårt mål är att du ska få en bekväm och punktlig resa och du kan alltid lita på att vi gör vårt bästa för att du ska komma fram i tid. Blir förseningen långvarig har du rätt till ersättning vid försening.

Reklamation

Har du synpunkter, vill reklamera resan eller söka ersättning för annat färdmedel skickar du e-post till oss. Skicka med kontaktuppgifter och ärende-/bokningsnummer för att få snabbare hjälp. Vi svarar vanligtvis inom 1–2 veckor. Just nu tar det längre tid än normalt.

Andra sätt att komma i kontakt med oss

Facebook & Twitter

SJ finns på Facebook och Twitter där du får nyheter och erbjudanden. 
Läs vår policy i sociala medier

Resebutiker och ombud

Vi har resebutiker och ombud på flera orter i landet där du får personlig service.

Telefon

Behöver du personlig hjälp med din resa är du alltid välkommen att kontakta oss på telefon.

Hittegods

Glömde du kvar någonting på tåget?

Sök själv efter det du har förlorat bland upphittade, inlämnade och registrerade föremål.
Eller ring Bagport som är vår leverantör av hittegods på

08-501 255 90.

Till bagport.se