Vi hjälper dig gärna!

Du får snabbt svar på din fråga om du söker bland våra vanligaste frågor & svar.

 Sök bland våra vanligaste frågor & svar, eller skicka din fråga till oss!

Vad kan vi hjälpa dig med?

Hur gör jag om jag har glömt något på tåget eller tappat mitt bokningsnummer?

Hitta svaret här
Bild på klocka

Ansökan om restidsgaranti

Har ditt tåg blivit försenat kan du ansöka om restidsgaranti.

Ansök om restidsgaranti
Hur gör jag för att ändra/avboka/omboka min resa?

Ändra/avboka/omboka

Undrar du över hur du gör för att avboka eller omboka din resa?

Hitta svaret här
Resesäljare hjälper kund i SJ Resebutik

Våra resebutiker och ombud

Vi har resebutiker och ombud på flera orter där du kan köpa dina tågbiljetter.

Sök försäljningsställen här
Twitter- och Facebookloggor

Sociala medier

Vi finns på både Twitter och Facebook alla dagar 06-24.

SJ i sociala medier
Vi hjälper dig att få svar på din fråga

Fler kontaktvägar

Om du inte hittar svar på din fråga kan du nå oss på flera andra sätt.

Fler kontaktvägar
  Utskriftsvänlig sida